Powered By Blogger

tisdag 18 februari 2014

Jisses...

Påtryckning igen till facket och denna gången måste jag ha formulerat mig ovanligt bra, för svar kom efter 5 minuter. Jag kände att hjärnblödningen var nära, därför var jag en aning...skarp?
Så pampen ringer på onsdag eller torsdag, han var ute och reste idag, gu'bevars.

Jag kopplar av med lite matlagning så länge.
Det blir kycklingklubbor i ugnen. Kryddar dem med salt, peppar, sumak, turkisk paprika och korianderfrön.
Serverar dessa med en cf-röra, bulgur och ärtor.

Kopplar av och kopplar av, förresten?
Kollar posten, tittar på Tintin, bokar läkarbesök, lagar mat och pratar i telefon.
Måste ha fått en sjutusan till adrenalinkick av allt skäll jag levererat idag!

Ha en fin fortsättning på denna tisdag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar