Powered By Blogger

onsdag 26 februari 2014

Två dagar bara svischade förbi...

Lunch med bästa vännen L och möte och lite pyssel hemma hos sonen igår. Värmde middag (kyckling och nudlar) i micron efter att ha kollat om det var en kabel till TV-boxen som bråkade. Det var det inte, så jag får ringa supporten igen...
Somnade tidigt och vaknade av en otäck dröm vid fyra. Vad jag drömde har jag ingen aning om, men jag somnade om i alla fall.

Hälsade på barnbarnet och hans mamma idag. Väntar spänt på nya bebisen som kommer vilken dag som helst nu!
Päronen fick också besök eller rättare; jag och min faster bjöd in oss till dem, lite fräckt sådär. Blev rena släktlunchen med ytterligare en faster och "fille-farbror", samt en kusin.
Väldigt trevligt att träffa allihop, det blir inte så ofta, tyvärr.

Kändes skönt att allt hanns med. Ny positiv energi blev tankad hos nära och kära.
Extra bra kan jag känna, då jag åkte hem till mannen som fått tråkiga besked om en vän som varit med om en olycka, att ha en massa att dela med mig av.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen:
Var rädda om er och varandra därute, olyckor händer så lätt och kan förändra livet på en bråkdels sekund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar