Powered By Blogger

fredag 10 oktober 2014

I slutändan. #bloggswe

Vilken annorlunda dag! Visserligen jobbade jag i somras, men jag antar att minnet börjar svika mig, för jag kan knappt minnas när jag senast hade så roligt mitt på dagen en vardag.
Festliga nya produkter fann jag sen sist jag uppdaterade mig på sortimentet. Jag ska inte gå in på vilka, men om jag säger att sexleksakerna som inte gjorde succé, har fått substitut nu...

Eller så det kan vara så att jag har otur när jag tänker, alternativt tänker för mycket.
Hursomhelst, fantastiskt kul att jobba utanför hemmet och när man dessutom kommer hem till en perfekt drajja med tre oliver i och vinkokta musslor, så kan man inte vara annat än enormt nöjd med dagen!

Hoppas innerligt att vädret blir som vi förtjänar i helgen. Svampjägarvänligt och torrt, så vi kan bärga paviljongen innan fler "pluppar" rymmer.
Det gäller att ta tillvara vartenda glädjeämne som kommer i ens väg, man vet inte när eller om det kommer fler, men chansen finns att de smittar...

Sov gott när det blir dags, det kommer jag att göra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar