Powered By Blogger

fredag 9 januari 2015

En lång, en kort... #bloggswe

Jag är jättetrött och har ont i fötterna, men allt gick bra idag. Mycket trevliga kollegor och kunderna var många, så egentligen kändes dessa tio timmar inte så många. De två första gick åt till att ta hand om gårdagens varor. Som alltid är den största ansträngningen år mental, när man inte hittar rätt direkt. Vissa kunder, speciellt i köpcentra, är extremt otåliga, så det gäller att vara snabb annars går de.

Mannen har lagat så god mat till mig, då slår matkoman till. "På spåret" lär bli en större utmaning än vanligt, men jag ska göra mitt bästa för att hålla mig kvar på det...
Sen kommer jag sova som ett barn och vakna till en något kortare arbetsdag i morgon, bara 10-15.30. Fiskmiddag på lördag, det är ett avsteg från våra vanor, men blir roligt att göra ihop!

Ha en härlig fredag och spåra inte ur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar