Powered By Blogger

onsdag 6 maj 2015

Med en liten knorr. #blogg100 #bloggswe

067.
Rumphugget kort inlägg idag.
Har äntligen träffat och jobbat ihop med en av mina favorit-kursare! Vi har inte setts på sex år, så det var verkligen på tiden. Hoppas jag får komma tillbaka många gånger. Några strödagar är bokade, samt två hela veckor innan midsommar, det ser jag fram emot! Som alltid på ett nytt ställe, blir jag helt slut i huvudet av att inte hitta saker som kunderna frågar efter.

För övrigt konstaterar jag att Fjällbacka har, eller hade, ett likadant apotek. Fast i Åsa är det mer utrymme "bakom". På tal om bakom, har jag fått ännu fler bett "där bak" och blir snart galen av klådan. Kom dock på att jag har världens bästa produkt för ändamålet...


Ja, den säljer jag till alla som har irriterad hud av en eller annan anledning. Solsveda, finnar, irriterad hud, både högt och lågt. Funkar klockrent! Men var snäll och köp den på "rätt" apotek.

Mannen är på ingående, jag har vin på kylning, oxfilén är kryddad, tillbehören förberedda. Jag är så nyfiken att jag nästan smäller av! Måste få veta vad han fått veta i Hufvudstaden i och med avtackningen och efterföljande "öl på stan" med de numera före detta kollegorna.

Auf wienerschnitzel, ta väl hand om dig och de dina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar