Powered By Blogger

lördag 12 december 2015

Tårtan...

Oj, att man kan bli så mätt... Två hamburgare, lite rutig potatis och cole slaw. Det kan knocka vem som helst, men sen ville ju sonen ha tårta till efterrätt också. Tårtkoma, alltså. Men sonen är nöjd och glad, valde tårtan själv under utflykten med mannen.

Själv har jag haft ett ovanligt roligt pass på jobbet, många kunder som släppte loss i solskenet och fick timmarna att gå väldigt fort. Men jag längtade hem ändå förstås. Det är alltid kul när barnen kommer på besök. Och så längtade jag efter mannen också. Vi har inte haft så mycket tid att umgås denna veckan.

Än hänger jag kvar i blogg24-utmaningen, men det är knappt. Får se om jag klarar de närmaste dagarna, sen blir det lugnare och både inspirationen och orken bör komma tillbaka.

Ha en fin lördag och Lucia!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar